Nieuws

Zomervakantie 2025🌞

Zomervakantie zwemmen in IJsselstein

In de zomervakantie zwemmen en zwemles volgen in IJsselstein

Zoals elke zomervakantie hanteren wij andere openingstijden ten opzichte van het reguliere rooster. Het zomerrooster gaat in per maandag 21 juli en loopt tot en met zondag 31 augustus☀️.


Let op!!! de laatste week is er geen recreatief zwemmen (m.u.v. zondag 31 augustus).

📅 Klik hier om het vakantierooster te bekijken





Zwemlessen in de zomervakantie🌞

De vakantieperiode in onze regio is van maandag 21 juli tot en met zondag 31 augustus, echter gaan de zwemlessen dit jaar anders dan voorgaande jaren💦.

Vanwege de uniformiteit van Sportfondsen gaan de reguliere zwemlessen in de zomervakantie gewoon door.

In de zomervakantie heb je zelf de keuze wanneer je de zwemlessen wilt laten plaatsvinden. Vanaf 4 juli a.s. staat het zomerrooster namelijk online in de webshop en hier kun je een zwemplekje reserveren📅.

Om dit te kunnen doen ontvang je 6 zomercredits op je zwemlespas. Met deze credits kun je zelf in de webshop de zomerzwemlessen inplannen, afhankelijk van je eigen beschikbaarheid tijdens de zomervakantie.

Deze zomercredits staan los van de gewone credits en kunnen alleen ingezet worden van maandag 21 juli t/m donderdag 28 augustus 2025.

Wel is het mogelijk om extra zwemles bij te kopen als de 6 zomercredits al ingezet zijn.

Meer weten over de zomerzwemlessen? Kijk dan snel op https://www.dehooghewaerd.nl/zomerzwemles/




Sporten in de zomervakantie💦

Ook in de zomervakantie kun je banen komen zwemmen of meedoen met één van onze aquasporten.

Deze zomervakantie hebben we een iets ander openstellingsrooster dan voorgaande jaren. Zo wordt er alleen op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend AquaVitaal gegeven. Op maandag- en woensdagavond kun je de aquasporten volgen.

Bekijk via onderstaande knop het rooster van de zomervakantie 2025.

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.